6.6.2012

leveälahkeista


Ajattelin tulla päivittämään tänne blogin puolelle historiallisen tapahtuman, kun Anna pitää jalassaan n. 5 vuoden tauon jälkeen leveälahkeisia housuja! Ihmeellistä, mutta alan lämmetä noille pikku hiljaa uudestaan. Haha muuten, jos mulla ois toi asu päällä ja kasvot peitetty, menisin melkein pojasta! Toisaalta, viihdyn kyl välillä poikatyttö vaatteissakin, eli sinäänsä asia ei pahemmin mua häiritse:D

Muistan ku vuos vai kaks sitten markkinat yritti epätoivosesti tuua leveälahkeisia housuja takas pinnalle. Niitä oli kaupassa tarjolla aika paljonkin, mutta nyt ne on taas vähän jääny. Johtunee varmaa siitä, että noi pillit on tullut jäädäkseen ihmisten jalkoihin. Ei se vaa oo nii helppoo laittaa jalkaan leveälahkeisiä housuja kun on tottunut aivan johonkin muuhun!

Tolla asulla siis hain lauantaina kirppistienestit, joita kertyi muuten ihan kivasti: 385€ (!!!) miinus pöytävuokra. Olin super tyytyväinen toho summaan, paljon enemmän kuin odotin. Mitä siis voimme päätellä: kannatti myydä vähän kalliimmalla. Kiitos vielä kaikille jotka osti mun pöydästä ja tuki köyhää opiskelijaa!

5 kommenttia:

  1. no mitenhä helvetissä sait tommose summan kasaa :D ... mä en lämpee leveälahkeisille... varmaan ikinä

    VastaaPoista
  2. sulla on upea tyyli! ♥ jään seurailemaan. :-)

    http://ella-mistygrey.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - joo en kyllä tiiä:DD haha aijaa!

    ella - kiitos ja kiva kuulla:)

    VastaaPoista
  4. Voi apua, r-r-r-rakastan sun blogia!!:-)

    VastaaPoista
  5. emma - kiitti kiva kuulla:)

    VastaaPoista