3.9.2011

syksyistä




neule Lindex huivi, shortsit 2nd hand laukku H&M pipo gina tricot


Tällainen syksyinen asu minulla oli päällä tänään koulussa.
  Rakastan tuota neuletta. Se on niin rento ja tommone ylisuuri. Huppukin ja kaikki!
  Ja tuo laukku on varmaan 4 vuotta vanha, oon vaan unohtanut sen kokonaan jonnekkin kaapin syövereihin enkä oo muistanu käyttää sitä. Mut tykkään siitä kovasti vieläkin!
  Tänään perjantaina oli muodin yö Jyväskylässä ja ostin Biancosta nyt ne kengät mistä puhuin viime postauksessa. Sain 20% alennusta (jee) eli ne tuli maksamaan vain 47€! I'm happy now. Laitan perjantaista kuvia tänne huomenissa.

Heippa hei!

5 kommenttia:

  1. Kiva asu:) ja oot kasvattanut kynsiä?
    ps. Mitä tossa vikassa kohassa lukee ku en oikee saa selvää...

    VastaaPoista
  2. Maija - kiitti:) ja juu onhan ne vähän kasvanu! siinä lukee 'Heippa hei!' :D

    VastaaPoista
  3. eiks noi sun shortsit haise ku sulla on ne JOKA päivä päällä :D

    VastaaPoista
  4. Anna hei oot aivan ihana, tää on lemppariblogi! <3 mut oon kuullu et oot myös huikee laulaja, ois kivaa et joskus laittaisit vaikka jotai videoo ku laulat tai jotain, jos kehtaat/haluat ? :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - :DDD ne eivät ole minulla todellakaan joka päivä päällä ja älä huoli, ei ne haise:D

    Anonyymi - voi kun kiva kuulla, kiitos!:) ja joo voisin mä ehkä joskus laittaa videota jos uskallan:)

    VastaaPoista