11.8.2012

mökki living


Mun kärsivästä ilmeestä voitte päätellä veden lämpötilan.. Tosiaan, kuvia meijän mökiltä kun oltiin siellä viikko sitten. En oo pahemmin mikään mökki-ihminen, viihdyn enemmän kaupungissa, mutta sillon tällön on kiva mennä luonnon keskelle rauhoittumaan. 

Illalla sit lähettii siskon kanssa takasi kotiin bussilla. Istuttii meillä iltaa minä, Maija, Pate ja Juuso ja tuli myöhemmin sit muitakin käymään. Kävästii yöllä keskustassa kun oli ne rallit ja ihmisiä oli tavan mukaan tosi paljon! 

Että semmosta. Ostin eilen kirpparilta vaikka mitä kivaa, voisin näyttää mun ostokset teille tässä lähipäivinä!


haha oli pakko ku sopi aiheesee xd

8 kommenttia:

  1. Ihana toi koiruus, ja kivoja kuvia! :) Mut toi biisi on ihan hirvee... :D jää aina soimaan päähän!

    P.S. Tsekkaapa mun arvonta! :)
    http://guabk.blogspot.fi/2012/08/arvonta.html

    VastaaPoista
  2. Miks sulla on ton ruotsinopen kuva tääl onks se jotai sukuu sulle :D

    VastaaPoista
  3. Ooo ihanas paikas teiän mökki! Ja sano Mannalle et tosi kiva kuva siitä! :) t. reettateetu

    VastaaPoista
  4. Cecilia - kiitti:) nii jää:DD

    Anonyymi - mun äiti:D

    reetta - nii kyl on:) nii mustaki! minäpä sanon

    VastaaPoista
  5. Täytyy sanoa, että olet noin luonnollisena uskomattoman kaunis :)

    VastaaPoista
  6. mitä harrastat? ajattelin vaa ku oot noin timmissä kunnossa :) :D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi - salilla käynn. aijaa kiitti:)

    VastaaPoista