23.8.2012

girl wearing army pants? what the..


Oltiin joku aika sitten siskon kanssa ginassa, missä hän bongasi nämä pöksyt. En voinut vastustaa kiusausta vaan suuntasin sovituskoppiin ja sieltä päättäväisin askelin kassalle. Olen kokeillut myös samaa housua leobardikuosissa, mut nää on ehkä enemmän mun juttu. Malliltaan siis ihan perus pillit. 

Soitin muuten sovituskopissa hätäpuhelun Ainolle varmistaakseni ettei housut ole turhan ylilyönnit, "joo hullun hienot, osta!". Ainon mielipiteisiin vaateasioissa luotan aina, haha. Ja ei, en aio yhdistää näitä housuja mun armeijakuositakkiin. Se päivä kun menen ihmisten ilmoille ne kaksi vaatetta yhtäaikaa päällä, annan ensimmäiselle silminnäkijälle luvan hävittää minut planeetalta.

Ainiin ja jos on viel jotain kyseltävää nii täällä voi heittää mulle kysymyksiä! Tulee kyl hauskaa ku pääsen vastailee noihin hihi
 

5 kommenttia:

  1. olis ollu kiva nähä noi silleen kokonaan et minkä näköset ne oikeestaan on ja näin (: voisin haluta tollaset itekin!

    VastaaPoista
  2. Haha voi kiitos tästä, ihanaa! No ainakin olin oikeessa noista, tosin mikä vaatekappale sulle nyt ei sit käviskään :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - joo uskon! en vaa saanu oikei hyvää kuvaa näistä kokonaisina:/ mut ginassa näitä kyl pitäs olla, ihan tän sesongin uutuuksia

    aino - haha:) voi kuule kyllä semmosia löytyy.....

    VastaaPoista
  4. mulla on blogissani sulle tunnustus! :)

    http://princess-skysthelimit.blogspot.fi/2012/08/top-of-world-tonight.html

    VastaaPoista
  5. princess - oho kiitos!:)

    VastaaPoista