11.10.2011

I wish it didn't matter

huivi JC neule lindex
paita LA kengät bianco
Anteeksi tämä viikon tauko, on vain ollut hiukan muuta mietittävää eikä ole huvittanut postailla midi.
  Päivät valuu ja elämä on yksitoikkoisen tylsää. Toivotaan että syysloma, joka alkaa perjantaina, tuo mukanaan äksönii tähän tylsyyteen!
  Onneksi silti on olemassa hyvää ruokaa, hyviä elokuvia, elixian salikortti ja facebook tylsyyttä lievittämään. Jos joku haluaa tulla joku päivä pitämään minulle seuraa, ilmottautukaa vain.
  Tuon näköisenä elin tämän päivän. Iskän vanha paita päällä ja meikittä. Tykkään tuosta paidan printistä!

12 kommenttia:

  1. ööh, sulta "tuli" joku postaus years ago, mut en päässy siihen!! poistitko sen vai miks siinä luki että "tätä sivua ei ole olemassa" :(

    VastaaPoista
  2. Ootko oikeesti nois kuvissa ilma mitää meikkiä!? Kukaa ei voi olla noin kaunis ilma meikkiä, iha oikeeesti...oon kade ihoki nuon perfect(:

    VastaaPoista
  3. Maija - varmaan vahingossa oon julkassu jonku sivun jonka sit oon poistanu!

    Anonyymi - olen minä juu, niinkuin myös kahdessa edeltävässä asupostauksessa. kiitos paljon:)

    VastaaPoista
  4. reginan uus levy on mitä parhain!

    VastaaPoista
  5. sulla on niin ihania vaatteita!

    VastaaPoista
  6. Milka - niin on!! ihana

    heidi - voi kiitos:)

    VastaaPoista
  7. hei onko sulla muute lookbookissa tunnusta ? voitko linkata jos on :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - ei oo! mut vois joku päivä tehä:)

    VastaaPoista
  9. Heissan Anna! Mulla olis sulle blogissani yksi haaste :) en ollut kyllä varma onko joku sut jo ehtinyt haastaa ennen mua, mutta kuitenkin :D

    VastaaPoista
  10. Ninni - heipä heii! juu on mua joskus tolla haasteella ennenki heitetty, mut en oo ehtiny tehä. nyt kyllä voisin:)

    VastaaPoista
  11. Ihana tyyli sulla :) oli pakko liittyä lukijaksi koska tää blogi vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta :)

    VastaaPoista
  12. Anna - kiitos paljon:) voi ku kiva, uudet lukijat ovat aina kiva juttu!

    VastaaPoista