18.8.2011

rainy day


takki, housut, kengät, laukku H&M
paita gina tricot




metallinen rannekoru spirit store
nahkainen rannekoru H&M

Voisi melkein jo virallisesti julistaa syksyn alkaneeksi. Kaks päivää satanu putkeen eikä ulkona periaatteessa pärjää ilman takkia. MUTTA katsoin äsken sääennusteita ja viikonlopuksi on luvattu 20 astetta ja ens viikolle myös, että ehkä mun ei vielä tarvi vaipua syysmasennukseen!

Tänään mulla oli päällä syksyiset vaatteet. Maanläheiset värit jotenkin aina nousee mulle suosikiks syksyllä, yllättäen. Kaikki villapaidat ja neuleet on nyt taas ajankohtainen asia ja haluaisin myös ostaa jonkun kivan huivin/viitan/bonchon tai vastaavan nyt syksyksi heti kun rahatilanne paranee!

Nyt meen tekemään läksyjä koska olen muun muassa ahkera ja tunnollinen opiskelija. Heippa hei!

Ps. Kuunnelkaa tämä biisi. Tosi hyvä.

2 kommenttia:

  1. Ooh noi kuvat missä on pisaroita lehden päällä!

    Ja hehe, onneks joku käyttää tota takkia minkä ostin, ite oon käyttäny jopa kerran:DD

    VastaaPoista
  2. kiitti maija:) hehe joo, se on kiva!

    VastaaPoista