25.9.2013

buffalo shoes



Meitsi laitto nää maailman cooleimmat yksilöt pari minaa sitte tilaukseen ja voi jummmi oon innoissani! Naurettavaa että yhet kengät saa tälläsii fiiliksiä aikaan mut oikeesti, oon niin kauan näistä haaveillu että vähemmästäki sitä innostuu. Monesti kolunnu koko netin läpi eikä mistää löytyny sivua josta vois noita tilata tänne Suomen perukoille mutta vihdoin onneks löyty. Tilailen harvoin netistä ja siks oon tarkkana noitten sivujen kaa ettei ihan miltään hämmentäviltä sivuilta tuu tilailtuu. Rahat menee ja postissa tulee korkeintaan jotkut aamutossut lohdutuspalkintona.

Mut joo, nyt vaa oottelee et beibit saapuu himaan, mielessä on jo vaikka mitä asuja joitten kaa noita vois käyttäää. Toivottavasti on sopivan kokoset! hihii meikästä tulee pitkä tyttö

ps. kun joskus muinoin löysin Rebecca & Fiona yhtyeen (klik, klik, kliknii siitä oikeestaan lähti toi mun paksupohjakenkä-villitys. tsekatkaa noitten tyyli googlesta, ite ainaki tykkään! ja noilla on myös hyvää musaa
 

14 kommenttia:

  1. Noi on niiiiin siistit! Mulla oli joskus ton tapaiset, mutta ne hajosivat (olivatkin jo aika vanhat). Ja pakko tunnustaa: Mun eräs kaveri kertoi ihan suoraan että vihaa niitä mun kenkiä, joten aina kun tapasimme, laitoin ne kengät jalkaan. Täytynee hankkia uudet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks ookki! aijaa voiei:( nyt hankit kyllä uudet! haha mahtavaa kapinointia :DD

      Poista
  2. tee joskus linkkaa blogis postaus ! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niitte blogien valkkaaminen vie sikana aikaa, mut pidän mielessä!

      Poista
  3. älyn kiva blogi! hei etsä ookki mäkissä töissä?:) oon bongannut sut sieltä aina välillä!

    VastaaPoista
  4. uuu odotan että yhdistät nuo johonkin asuun, koska itse omistan samannäköiset valkoiset yksilöt ja tuottaa vaikeuksia löytää sopivia paitoja niiden kanssa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo noi kengät tuli MUT NE ON LIIAN ISOT!! hitto ärsyttää:D mallailin niitä monien asujen kaa, ne oli niin täydelliset ääää. musta noi sopii pillifarkkujen ja napapaidan kaa esimerkiksi

      Poista
  5. Ootko ihan luovuttanut tän blogin kanssa? Tätä oli ennen tosi mukava lukea, nykyään taas ei niinkään sillä postauksia tulee harvoin ja hieman tylsistä yksittäisistä aiheista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ehkä sanoisi että luovuttanut, ennemminkin ei yksinkertaisesti ole aikaa blogille. blogi ei oo mulle tällä hetkellä prioriteetti yksi, ei edes top 3 joukossa, toisin kuin ennen:/ harmi kuulla, yritän tsempata!

      Poista
  6. että sun blogista on tullu tylsä. en tajuu ees miks kirjotat tätä enää ku ei näytä nappaavan. joka postaus samallainen ja niin ilman mitään sisältöä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kurja kuulla, mutta ymmärrän kyllä, koska postaan niin harvoin. se etten kirjota tänne joka päivä ja käytä kaikkea vapaa-aikaa tähän, ei tarkoita ettei nappaa:D kukaan minua ei tähän pakota, ihan omaksi ilokseni tänne kirjoitan, ja kirjoitan juuri sillon kun sellanen fiilis on. mut hei, onneksi kukaan ei myöskään sua pakota mun blogia lukemaan vaan saat olla lukematta jos siltä tuntuu:)

      Poista
  7. heei pystyisitkö tekemään jonkun postauksen jossa yhistelet nää kengät johonki asuun?:) ois kiva nähä, ellet siis oo jo ehtinyt myymään/palauttamaan näitä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehin jo palauttaa, ne oli liian isot:((( muuten oisin ilomielin tehnyt tollasen postauksen!

      Poista