17.11.2012

reality is for people who lack imagination


Eilisen asu ja minun uniset silmät (kuvat otettu aamulla). Rakastan mekon ja maihareiden yhdistelmää, ja reppu on enemmän kuin mainio lisäys siihen comboon.

Niin ja hei! Tein instagramin kun matkani kivikautisen kännykkäni kanssa päättyi ostettuani älypuhelimen. Herran jumala millane uusi ulottuvuus mulle avautui ton älypuhelimen myötä, oon ollu pari päivää ihan äimänä, haha. Mut enivei, idannaliina on mun käyttäjänimi, eli jos kiinnostaa mitä vapaa-ajalla puuhailen ja miten oon pukeutunut (sinne varmaan viel enemmän päivittelen asuja) niin eikun seuraamaan :)

11 kommenttia:

  1. sun pitäis kyllä tosissaan harkita mallin uraa. :)

    VastaaPoista
  2. Anna oot niin mielettömän kaunis, en kestä!! ja ihana asu myös!

    VastaaPoista
  3. voi miten upea asu ja makeita kuvia!! oot super nätti ja inspiroiva :)

    VastaaPoista
  4. tuo asu AH pidä toi! tollane yhtäaikaa söpön tyttömäine mut myös rento ja boheemi (haha en tie käytinkö tuota sanaa nyt oikeassa paikassa mutta menköön)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet asian ytimessä! Just siihen pyrin ;) ja kyl ainaki mun mielestä ihan oikein käytit sitä sanaa;D

      Poista
  5. Mistä reppu on?

    VastaaPoista