15.1.2012

VUOSI 2011 heinä-joulu


Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? Olen Oletko tehnyt jotain tänä vuonna mitä et ole ennen tehnyt? Olen! esim. kävin New Yorkissa, olin yötä festareilla, kävin ekaa keraa kebulla, ja sitten kaikkee muuta jännää ;) Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? Olen Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? Se tunne kun vitun hyvä fiilis, tuhannet ihmiset hyppii ja huutaa sun takana ja oot eturivis The Soundsin keikalla, sit no Pipefest ehdottomasti ja myös jotkut hetket tietyn ihmisten kanssa oli ihania Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? No jaa, enpä oikeestaan. Pientä kränää ehkä joskus. Mutta ei mitään vakavaa, en tykkää riidellä. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? Oon oppinu tuntemaan itteeni paremmin. mut luulen etten hirveesti ihmisenä oo muuttunu Oletko lihonut? en Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? en

Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? oli tosi lähellä et oisin menny, mut en sit mennykkää Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? en:/ Kuka oli paras uusi tuttavuus?  yks aikas kiva(: Piditkö uudenvuodenlupauksesi? en harrasta pahemmin uudenvuoden lupauksia Synnyttikö kukaan läheisesi? kyllä Kuoliko kukaan läheisesi? hmm, ei kai Missä maissa kävit? Jenkeissä tuli käytyä Mitä haluaisit vuodelta 2012 sellaista, mikä ei onnistunut vuonna 2011? mä haluuunnnnnn emt Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011? mun muistissa ei oo yhtään päivämäärää, paitsi mun syntymäpäivä 6.12. että oisko sitten se? Vuoden suurin saavutuksesi? ruotsin kielioppikokeesta 10- ja suurin epäonnistuminen? nielaisin nuuskaa, haha Kärsitkö vammoista? ainakin palovammoista ku olin ollu koko päivän rannalla. hahaa, muistan kui naurettavalta näytin. hyi hele


Mikä oli paras asia, jonka ostit? teltta. hahahaha. se oli ehkä rumin teltta mitä suomesta voi löytää. eiva no ehkä ne nykistä ostetut korkkarit emminä tiiä Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? kaikki ne jotka kuunteli minu angstauksia ja tuki mua ku mulla oli vaikeeta ja paha mieli Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? hmm, porukoitten? Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? vaatteet, ruoka Mistä innostuit eniten? musta tuntuu etten innostunu mistään. ei tuu mitään mieleen. taian olla aika tylsä Vuoden 2011 ihmiset? vaikka ketä vois kirjottaa tähän!  Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? hmm vaikee sanoo, olin ehkä ihan vähän onnellisempi vuos sitte Lihavampi vai laihempi? lihavampi olin Rikkaampi vai köyhempi? köyhempi varmastikkin Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? oon aika tyytyväinen mun viime vuoden tekemissaldoon. ehkä oisin tyylii voinu urheilla viel enemmän emt …entä vähemmän? olla koneella Miten aiot viettää joulun? lol vietin jo joulun


Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? en ehkä välttämättä haluis muuttaa mitään, mut on monia hetkiä jotka haluaisin elää uudestaan ja uudestaan. mut kyllä myös löytyy hetki jonka voisin mielelläni muuttaa:/ Rakastuitko vuonna 2011? en oo varma voiko sitä rakkaudeks sanoo. ainakin tykästyin Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? skins Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? vihaaminen on ehkä liian iso käsite, sanotaan etten pidä hänestä Mitä halusit ja sait? sain kivoja lahjoja ja kavereita Mitä halusit, muttet saanut? en voittanut lotossa Mitä teit syntymäpäivänäsi? pelasin aliasta ja join kavereitten kanssa Oletko joutunut tappeluun? ai niinku catfight? en oo, oiskinki:D Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? vooi kyllä Oletko juonut ”perseitä”? :DD vitun vodka Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? ei pitäis katua mitään mitä on tehny mut, olen


Siinä tais tulla aika paljon jo kaikkee selville mun viime vuodesta mut kokonaisuudessaan vuos 2011 oli aaivan mahtava. Ehdottomasti yks tähän mennessä parhaimmista:) Hirveesti hyvii muistoja viime vuodelta ja tutustuin moniin uusiin mahtaviin ihmisiin. Täytyy kyl myös sanoo et tosi hyvä juttu et toi kamera on ollu mun mukana useesti, koska en oikei tiiä miten muutenkaa voisin muistella -tai ylipäätänsä muistaisin- kaikkia hetkiä mitä on tapahtunu vuoden varrella!


Toivottavasti tästä vuodesta tulee yhtä kiva(:

(kuvat näkyy isompana kun niitä klikkaa)

5 kommenttia:

  1. seurusteletko tällä hetkellä?

    VastaaPoista
  2. ''Kuoliko kukaan läheisesi? hmm, ei kai'' taidat välittää hirrrveesti läheisistäs ku et ees muista ootko menettäny ketään. :d

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - enn

    Anonyymi - joo, en välitä heistä yhtään, ihan perseestä kaikki:s

    VastaaPoista
  4. ''Kuoliko kukaan läheisesi? hmm, ei kai'' taidat välittää hirrrveesti läheisistäs ku et ees muista ootko menettäny ketään. :d

    HAHHAHA :DDDD Silleen no jaa-a, pitäis varmaan sille serkulle soittaa ku ei oo vähään aikaan kuulunu... ja mikäköhän se hautajaiskutsukin oli joka tässä joku kuukaus sitten tuli.. yhistetäänpä kaks asiaa: VOI PASKA.

    joo en tiiä mikä toi juttu oli mut alko vaan naurattaan toi kommentti :D

    VastaaPoista
  5. Maija - xDDDDDD joo tajusin mitä meinasit:DD haha

    VastaaPoista