20.5.2011

Kesäfiilis !

    Ihan näin alkuun: ihanaa päästä viikonlopun viettoon näin ihanan sään saattelemana! Voi kuinka ihanaa elämä onkaan. Ja se sitten siitä.
    Näissä seuraavissa kuvissa mulla on päässä jonkun sortin panta. Tai siis ei, se ei ole panta. Leikkasin toppia lyhyemmäksi -sekin näkyy kuvissa- ja sitten siitä jäi ylimääräiseksi tuollainen kaistale, jonka sitten kiedoin päähäni. Kyllähän tuo ihan kivan näköinen on ja ainakin pitää hiukset kurissa! Siinä siis jollekkin vinkki, jos haluaa vähän erikoisemman hiushärpäkkeen päähänsä laittaa! Itse en kyllä hirveästi harrasta pantoja eli kyllä tuo taitaa valitettavasti roskikseen päätyä..







toppi, valkoinen t-paita ja shortsit kirpputori

Näissä kuvissa on muuten myös näyttöä siitä, mikä tulee olemaan yks mun lemppariasu tulevana kesänä: korkeavyötäröiset shortsit ja napapaita. Kesää siis odotellessa! Tässä vielä kuvia ilman sitä härveliä mun päässä.





7 kommenttia:

  1. oon oottanu koko vuoden et rupeet pitää blogia vaikka en sua tunnekkaa, paitsi että ollaan jostain syystä fb-kavereita :D ihana tää blogi, kiitos siitä :)

    VastaaPoista
  2. Hii jee tosikivaa anna ku teit blogin ! :) Ihania kuvia !

    VastaaPoista
  3. haha aijaa ! kiva kuulla, kiitos paljon!(:Ja kiitti larissa myös(:

    VastaaPoista
  4. muuten tosi kiva asu mutta miks mahan pitää näkyä vähän? :D hupsun näköistä..

    kivalta vaikuttaa sun blogi :)

    VastaaPoista
  5. en mä tiiä ! mä vaa tykkään et se näkyy (: mutta makunsa kullakin. ja kiiitos!

    VastaaPoista
  6. kiitoos, niin sinäkin(:

    VastaaPoista